.

Selamat Berkunjung Ke . B L O G . B U K U . G A L E R I . I L M U . B L O G . B U K U . G A L E R I . I L M U .

Mar 27, 2017

Mageddo

JUDUL: MAGEDDO: PETAKA AHZAB   
PENULIS: Web Sutera
ISBN: 978-983-097-638-9
KOD: BP0010
HARGA: RM 20
TEBAL: 264 ms
SAIZ: 5.15” X 7.5”

Novel ketiga bagi Trilogi Armagedon








SINOPSIS:

Buku PURIS ini, MAGEDDO: PETAKA AHZAB karya oleh penulis WEB SUTERA merupakan novel ketiga bagi Trilogi Armagedon. Kesinambungan dari dua novel sebelumnya, PERANG ARMAGEDON dan BAITULMAQDIS: PETAKA ARMAGEDON.
Novel ini meneruskan sebuah epik perjuangan bangsa. Perang dan petaka masa hadapan ini berlaku akibat daripada konspirasi Zionis-Yahudi yang berterusan memacu dendam Ahzab untuk memenuhi ramalan muncul sebagai kuasa baharu dunia. Pertempuran berlaku dengan para Mujahid Islam yang berjuang menentang gerembolan Zionis-Kabbalah yang mengadu domba ini.

Manusia dan jagat menjadi rosak rentetan daripada perang berdarah. Muncul Islam di persada dari bumi anbiya, melayari horizon buana kemanusiaan atas nama jihad atau mati syahid. Petaka yang tiada belas kasihan ini terhampar dari Palestin dan Al-Quds sehingga ke Nusantara, termasuk juga petaka Yakjuj dan Makjuj ke dunia ghaib.

Mulai muncul kesedaran banyak pihak yang selama ini menuding jari kepada ‘teroris Islam’, bahawa ia hanyalah propaganda Zionis-Yahudi yang berpusat di negara haram Israel. Tewaskah gerombolan syaitan dan tentera hibrid yang diketuai oleh Zionet? Berjayakah anak muda Mujahid Islam menggenggam kemenangan apabila perjuangan mereka dipandu oleh ulama sedunia?

Kisah perjuangan yang berterusan dalam naskah novel MAGEDDO: PETAKA AHZAB. Miliki novel ini dan selamat membaca!


TRILOGI YANG BERMULA DALAM PERANG ARMAGEDON BERSAMBUNG:

Sebermula dari labirin alam Underworld ... arena medan tempur ... jenis tentera yang tidak boleh dilupakan, kombat yang menyayat hati. Perang dan petaka masa depan yang tiada belas kasihan terhampar di hadapan dunia kemanusiaan yang semakin menipis nilai jati diri. Setelah gagal menabrak Madinah dan terbantut menerobos Baitulmaqdis dan Masjid al-Aqsa, Zionis-Yahudi terus memacu dendam Ahzab untuk memenuhi ramalan muncul sebagai kuasa baharu dunia.

Antara ramai manusia yang berkecamuk jati dirinya, muncul di persada akan sekumpulan manusia bernurani yang dapat melihat pelan busuk oleh Underworld. Makanya, dunia kegelapan yang ingin membalas dendam bertempur lagi dengan para Mujahid Islam. Namun, mulai muncul kesedaran banyak pihak yang selama ini menuding jari kepada ‘teroris Islam’, bahawa ia hanyalah propaganda Zionis-Yahudi yang berpusat di negara haram Israel.

Pertempuran perikatan Ahzab yang diketuai oleh Zionet menggunakan gerombolan syaitan dan tentera hibrid, berdepan dengan anak muda Mujahid Islam yang dipandu oleh ulama sedunia.
*****************************
~ “Menggarap persoalan sebuah konspirasi yang begitu luas dan pada peringkat antarabangsa.”
~ “Karya Tuan Web Sutera adalah satu naratif yang amat jarang ditemui dalam ruang lingkup sastera Melayu. Saya fikir satu pemikiran yang baharu, kerana menggarap persoalan sebuah konspirasi yang begitu luas dan pada peringkat antarabangsa.”

Ahmad Patria Abdullah
Penulis novel fantasi ulung negara





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...