.

Terima Kasih Kerana Mengunjungi . B L O G . B U K U . G A L E R I . I L M U . Untuk pembelian, kunjungi www.galeriilmu.com.my atau whatsapp 01132933466

Mar 12, 2013

DHUYUFUR - RAHMAN (Tetamu Allah)


GB0229 : DHUYUFUR - RAHMAN (Tetamu Allah)

Penulis : Ustaz Mohamad Zaki Abdul Halim
ISBN : 978-983-097-423-1
Harga : RM 24.00 S/M, RM 26.00 S/S

Adakah ibadah haji yang telah dikerjakan meninggalkan kesan positif dalam diri selepas pulang dari Makkah? Bagi yang baru berazam untuk pergi, bagaimanakah persediaan untuk menjadi tetamu Allah SWT yang benar-benar diterima oleh-Nya? Sudah cukupkah ilmu berkenaan ibadah haji sebelum, semasa dan selepasnya? Dhuyufurrahman membantu pembaca membuat persiapan dalam segala aspek agar mampu mempersembahkan ibadah haji yang terbaik.

Ustaz Mohammad Zaki Abdul Halim berasal dari Sungai Bakap, Seberang Perai Selatan, Pulau Pinang. Mendapat pendidikan di Sek Keb Sungai Bakap, SMKA al-Manshoor dan Madrasah Irshad Al-ASRAF, Maahad Tahfiz al-Quran, JAKIM dan Universiti al-Azhar, Mesir. Terlibat aktif sebagai Pembimbing Haji dan Umrah bertauliaH dan menjadi Guru Agama di Makkah di bawah kelolaan Lembaga Tabung Haji Malaysia dan TH Travel & Service Sdn Bhd. Dhuyufurrahman adalah karya beliau yang kedua terbitan Galeri Ilmu Sdn Bhd.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...