.

Terima Kasih Kerana Mengunjungi . B L O G . B U K U . G A L E R I . I L M U . Untuk pembelian, kunjungi www.galeriilmu.com.my atau whatsapp 01132933466

Feb 19, 2019

Sampukan Jin Akhyar

SAMPUKAN  JIN  AKHYAR
ISBN: 978-983-097-801-7
Kod: BP035
Penulis: Zamanluk
Tebal: 152 ms
Saiz: L: 11.4 cm; H: 18.4 cm; W:
Berat: 0.23 kg
Terbit: Feb 2019
Harga: RM13.00/RM15.00*


SINOPSIS

Novel SAMPUKAN JIN AKHYAR mengisahkan Amran terlibat dalam satu kemalangan ketika dalam perjalanan pulang ke rumahnya apabila kereta yang dipandunya terbabas ke dalam gaung. Apabila tersedar, dia berada di dalam sebuah tempat yang gelap dan sempit. Rupa-rupanya dia berada di dalam penjara.

Sudah tentu Amran berasa hairan bagaimana dia boleh berada di situ? Di penjara sempit itu hanya dia berdua bersama Rekky yang telah berada dipenjara itu selama sepuluh tahun. Pelbagai persoalan muncul dibenak fikirannya dan persoalan utama adalah apakah kesalahan dirinya hingga dia dipenjarakan? Sepatutnya dia terlantar di hospital selepas terlibat dalam kemalangan.

Amran didatangi oleh Peguam Qasid yang menyatakan kesediaan untuk membelanya. Peguam Qasid memaklumkan bahawa Amran perlu bersedia untuk dihadapkan ke mahkamah atas tuduhan membunuh Chif Asrar tetapi Amran langsung tidak pernah berjumpa atau mengenali Chif Asrar. Amran perlu mempertahankan dirinya. Jika didapati bersalah, Amran akan dihukum bunuh atau dipenjara seumur hidup. Amran semakin keliru.


TENTANG PENULIS

Pemilik nama sebenar, SHAHRUL ZAMAN LUKMAN merupakan penulis seramistik terbaharu di kalangan  penggemar novel seram. Novel sulung ini adalah garapan adaptasi sirah Sahabat. Selain fiksyen, beliau juga mempunyai buku non fiksyen bersama dengan penerbit Galeri Ilmu Sdn Bhd. Beliau juga mahir dalam pemasaran buku secara online.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...