.

Terima Kasih Kerana Mengunjungi . B L O G . B U K U . G A L E R I . I L M U . Untuk pembelian, kunjungi www.galeriilmu.com.my atau whatsapp 01132933466

May 2, 2018

Mimpi Bintangku

Mimpi Bintangku
ISBN: 978 - 983 - 097- 718 - 8
Kod: BP020
Kategori: Komik
Harga: RN23.00/ RM25.00
Penulis: Abeben
Tebal: 256 ms

SINOPSIS
Komik MIMPI BINTANGKU, mengisahkan Nazmi terpaksa membuat keputusan. Adakah untuk menurut hasrat hati orang tua, atau melukakan hati mereka demi mengejar impian sendiri?
     

Bagi kebanyakan orang, semakin cemerlang keputusan akademik mereka dalam SPM, semakin mudah untuk mengejar mimpi masing-masing. 

Namun tidak bagi Nazmi. Kecemerlangannya dalam akademik membuatkan cita-cita Nazmi semakin sukar digapai dan dicapai. Dia ingin menyambung pelajaran dalam bidang seni bagi mengejar impian menjadi seorang pelukis komik, namun cita-citanya itu tidak mendapat restu ibu bapanya. Mereka mahu Nazmi menerima tajaan biasiswa National Heritage dan melanjutkan pelajaran ke United Kingdom dalam bidang kejuruteraan.


TENTANG PENULIS

Abeben berasal dari Rantau Panjang, Kelantan dan sedang menuntut di United Kingdom dalam bidang Mechanical Engineering with Advanced Design and Innovation. Merupakan ahli Daie Kreatif Venture dan telah menerbitkan beberapa buah komik. Antara tajuk-tajuk yang dihasilkan oleh beliau adalah Lukisan Tarbiah Sentap 1, Lukisan Tarbiah 2: Refleksi, Aku, Engkau Dan Alif, Aku, Engkau Dan Alif 2: After Story dan Badai 1 – 5.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...