.

Terima Kasih Kerana Mengunjungi . B L O G . B U K U . G A L E R I . I L M U . Untuk pembelian, kunjungi www.galeriilmu.com.my atau whatsapp 01132933466

May 26, 2015

Perjalananku Bersama Al-Quran

JUDUL: Perjalananku Bersama Al-Quran
PENULIS: Dr. Mohd Shafie Md Amin
ISBN: 978-983-097-547-4
KOD: GB0349
HARGA: RM 40.00 /RM 42.00
TEBAL: 536 ms





SINOPSIS
“Bagaimana untuk mengingati 30 juzuk?”

Tanpa saya sedari, Allah mengajar saya perlahan-lahan. Allah mahu saya melalui onak dan duri ketika menghafaz agar saya dapat menghargai kurniaan-Nya itu. 

Semangat saya untuk meneruskan perjuangan (menghabiskan 30 juzuk) semakin kuat. Saya tetap berpegang kepada prinsip saya sewaktu di universiti dahulu, kalau orang lain boleh buat, kenapa saya tidak?


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...