.

Terima Kasih Kerana Mengunjungi . B L O G . B U K U . G A L E R I . I L M U . Untuk pembelian, kunjungi www.galeriilmu.com.my atau whatsapp 01132933466

Nov 14, 2012

Budak U : Back To Campus

GB0197 :  Budak U | Back To Campus
Pengarang : Khairy Tajudin
Tebal  : 248 m/s
ISBN : 978-983-097-391-3
Harga : RM 13.00 S/M

Seorang senior, Daim yang terkandas beberapa subjek mula menyusahkan Hakimi apabila dia selalu memaksa Hakimi menyiapkan tugasan dan kerja rumahnya. Pada masa yang sama, Hakimi terpaksa bekerja sambil belajar untuk melunaskan hutangnya kepada Daim kerana Hakimi telah membeli motosikal Daim.

Dugaan buat Hakimi menjadi lebih berat apabila motosikal itu telah dicuri. Pada masa yang sama, dilema kembali menyapa Hakimi berkenaan Citra. Dia mengesyaki sesuatu tentang Citra. Siapakah Citra yang sebenarnya? Adakah Hakimi berjaya mendapatkan motosikal baharu idamannya? Adakah dia akan terus membiarkan Daim membulinya?

BACK TO CAMPUS adalah siri kedua trilogi 'Budak U' yang memaparkan suka dan duka perjalanan beberapa orang pelajar universiti. Novel berilustrasi hasil nurkilan Khairy Tajudin ini mendapat sentuhan grafik daripada Faris Mohd Hazmin yang pernah bergandingan untuk novel Budak Komik dan Budak U: Langkah Pertama. Trilogi Budak U patut dibaca oleh semua pelajar sekolah menengah yang ingin tahu kehidupan sebenar pelajar universiti! Siri ini juga memberi pelbagai tip menarik kepada siswi dan siswa untuk berdikari di menara gading. Nantikan siri terakhirnya selepas ini!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...