.

Terima Kasih Kerana Mengunjungi . B L O G . B U K U . G A L E R I . I L M U . Untuk pembelian, kunjungi www.galeriilmu.com.my atau whatsapp 01132933466

Aug 6, 2019

EDISI ISTIMEWA PUJUKLAH HATI


















EDISI ISTIMEWA PUJUKLAH HATI
ISBN: 978-983-097-823-9
Kod: GB 0577
Penulis: Bonda Nor
Tebal: 624 ms
Harga: RM39.90/RM41.90

SINOPSIS
Bermula dengan buku PUJUKLAH HATI sebagai naskhah buku motivasi pertama saya, ternyata ia telah pun berjaya mencuri hati pembaca dan mendapat sambutan luar biasa. Sesudah itu, terus timbul permintaan pembaca agar penulis menyambungnya. 

Maka muncul BE COOL - Pujuklah Hati 2. Kemudian BE STRONG - Pujuklah Hati 3 dan seterusnya. Buku-buku ini bukan sekadar menghiasi carta-carta bestseller, bahkan memenangi Anugerah Pilihan Pembaca!

Benar, coretan yang sudah ditulis bertahun-tahun lamanya ini sudah diulang cetak berulang kali dan masih terus mendapat permintaan masyarakat hingga ke hari ini. 

Justeru, meraikan fenomena siri buku Pujuklah Hati sebagai salah satu catatan motivasi terlaris di Malaysia, penulis akur apabila tiga buah buku terawal di dalam siri ini mahu disatukan dan dibukukan kembali. Kali ini, penampilannya diberi suntikan yang lebih segar agar pengisiannya juga terus malar segar.

(NOTA: Buku ini adalah terbitan eksklusif untuk Popular sahaja. Oleh kerana itu, buku ini hanya boleh didapati di rangkaian kedai Popular sahaja)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...