.

Terima Kasih Kerana Mengunjungi . B L O G . B U K U . G A L E R I . I L M U . Untuk pembelian, kunjungi www.galeriilmu.com.my atau whatsapp 01132933466

Mar 17, 2010

Bukan Sekadar Kawan

BUKAN SEKADAR KAWAN
Rohaida Abd Rahim /
ISBN: 978-983-097-248-0
Tebal 160 ms
Harga RM14
KOD: GB0073

Mai benci – amat benci – pada Hafiz ekoran satu insiden memalukan di dalam bas RapidKL. Sungguh tidak diduga, ‘Lebai’ itu akan duduk sekelas dengannya. Dan lebih tidak diduga, perasaannya pada Hafiz bertukar 360 darjah.





Hadirnya Hafiz berjaya merubah suasana sekolah. Mai turut berubah. Tetapi Allah datangkan badai yang menguji. Ia memaksa Hafiz berhijrah sekolah.

Tamat SPM, Hafiz meneruskan pengajian perubatan di Mesir. Dalam diam, Hafiz mahu hubungannya dengan Mai bukan sekadar kawan.

Namun, pendedahan kisah silam yang melibatkan hubungannya dengan Mai, membuat Hafiz menyalahkan diri sendiri. Dia tidak pulang-pulang lagi.

1 comment:

Naurah Musyahidah said...

Asslamualaikum. Buat anak2 murid yg masih mencari2 novel ini, sila cari dlm E-Book. Atau langgan terus dari Galeri Ilmu. Mgkin sudah tiada cetakan di dalam pasaran. Buku ini ayat dan bahasanya disesuaikan untuk remaja berumur 16 tahun ke bawah. Jadi, penulis tidak menggunakan frosa yg terlalu tinggi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...