.

Terima Kasih Kerana Mengunjungi . B L O G . B U K U . G A L E R I . I L M U . Untuk pembelian, kunjungi www.galeriilmu.com.my atau whatsapp 01132933466

May 18, 2023

Dekor-Dekor Cinta

Dekor-Dekor Cinta (COVER BARU)
ISBN: 978-983-097-892-5
Kod: GB0611
Penulis: Khairunnisa Hamzah
Tebal: 272 ms
Saiz ; L: 13.9 cm; H: 21.6 cm; W: 1.9 cm
Berat: 0.6 kg
Terbit: Feb 2020
Harga: RM30.00/RM32.00*

(Terbitan Pertama: Feb 2020. Lihat di sini)

SINOPSIS
Tanpa kita sedari, terlalu banyak perkara yang telah terbiasa kita lakukan dalam seharian di rumah kita sendiri, yang secara perlahan telah membunuh jiwa dan minda kita sekeluarga. 

Semoga usaha kecil ini dapat membantu membawa perubahan yang besar kepada pembaca budiman tentang:
·        Cara berfikir
·        Gaya kehidupan 
·        Persekitaran
·        Tanggapan
·        Mood dan aura
·        Juga kasih sayang.




Apa yang dikongsikan di dalam buku ini, bukan sekadar perihal keindahan rupa dalam membina rumah impian semata-mata, malah lebih daripada itu. Bukan hanya berkaitan dengan mengusahakan sebuah rupa pandangan yang mendamaikan, tetapi akan juga berkait dengan proses memperindahkan budi pekerti dan akhlak yang mulia. Semoga ia benar-benar dapat mewujudkan kedamaian dalam kediaman kita semua.

Sesungguhnya Allah itu indah dan sukakan keindahan. Sebagai hamba-Nya, kita mencari kedamaian dengan melakukan apa yang disukai oleh Allah SWT. Sebagai seorang yang berpengalaman dalam mereka bentuk kediaman, saya terpanggil untuk melakukan usaha kecil ini dengan berkongsi kaedah berfikir dan bertindak, agar pembaca dapat menghasilkan sebuah dekorasi kediaman yang sangat bermakna dan berfungsi sebaiknya.

Insya-Allah, dekor akan jadi bersebab dan mampu membantu mendidik perilaku manusia dan asbab untuk memperoleh kedamaian di kediaman kita semua.

**************************
Dapatkan di kedai buku berhampiran atau beli secara online di:
laman sesawang: www.galeriilmu.com.my
atau 
klik  http://www.wasap.my/+601132933466

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...