.

Terima Kasih Kerana Mengunjungi . B L O G . B U K U . G A L E R I . I L M U . Untuk pembelian, kunjungi www.galeriilmu.com.my atau whatsapp 01132933466

May 14, 2024

AMALAN HARIAN UNTUK WANITA

AMALAN HARIAN UNTUK WANITA
Engkau Kuat Kerana Doa
ISBN: 978-629-7556-82-6
Kod: GB0804
Penulis: Nurhanisah Senin
Saiz: 13.5cm X 21.5cm (Portrait)
Jumlah ms: 264 muka surat
Content: Simili 80gsm / 4C
Kulit Buku: 260 gsm Art Card / 4C
Berat: 0.55kg
Harga: RM35.00/RM37.00*

Sinopsis

Naskhah ini ialah kompas spiritual yang ditujukan khusus untuk wanita Muslimah. Menghimpunkan doa-doa yang menggugah hati, menguatkan jiwa, dan memberi keberanian dalam menghadapi kesulitan dan cabaran dalam kehidupan seharian.

Daripada doa-doa khusus untuk hajat tertentu kepada wirid harian yang boleh diamalkan dalam memperkuat hubungan diri dengan Tuhan, naskhah ini diharap menjadi 'teman setia' wanita dalam memberikan sumber inspirasi dan kekuatan dalam setiap langkah perjalanan kehidupannya.

Diharapkan Amalan Harian Untuk Wanita ini juga dapat menemukan tuannya dengan kekuatan sejati melalui doa-doa yang menyentuh hati, menjadi senjata bagi diri, dan memberi arah dalam setiap langkah.


Penulis: 
Dr. Nurhanisah Senin mendapat pendidikan awal di Madrasah Alsagoff al-Arabiah, Singapura dan kemudian menyambung pengajian di peringkat pengajian tinggi di Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor dan Universiti Malaya dalam bidang Usuluddin. Penulis kini merupakan seorang pensyarah di Universiti Sains Islam Malaysia. Amalan Harian Untuk Wanita merupakan karya pertamanya bersama Galeri Ilmu Sdn. Bhd.








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...