.

Terima Kasih Kerana Mengunjungi . B L O G . B U K U . G A L E R I . I L M U . Untuk pembelian, kunjungi www.galeriilmu.com.my atau whatsapp 01132933466

Apr 5, 2024

Consumerchant: Kisah-Kisah Kejayaan

Bakal Terbit
Consumerchant: Kisah-Kisah Kejayaan
ISBN: 978-629-7556-72-7
Penulis: Dato’ Wira Louis Ng
Kod: GB 792
Saiz: 13.97 cm X 21.59cm
Tebal: 328 ms
Berat:  0.7 kg
Harga: RM40.00/RM42.00*

SINOPSIS

Buku ini memaparkan naratif kisah-kisah kejayaan individu pelbagai golongan yang berjaya mengubah hidup diri dan orang sekeliling - dari suri rumah, mahasiswa hingga golongan profesional seperti jurutera dan doktor - yang masing-masing mempunyai jalur kisah yang unik mengenai bagaimana mereka mencapai kebebasan kewangan dan kebebasan masa.

Kisah-kisah ini melangkaui naratif yang biasa kita dengar mengenai kebebasan kewangan; ia mengenai pemerkasaan, memecah penghalang-penghalang sosial, dan melahirkan satu komuniti yang saling menyokong dan saling membakar semangat sesama anggota komuniti.


Perkembangan diri oleh individu-individu yang dipaparkan kisahnya dalam buku ini, bukan sahaja dari segi penambahbaikan kewangan dan taraf hidup mereka, malah dari segi mentaliti dan sikap. Mereka memperlihatkan pencapaian yang baik dari segi kemahiran kepimpinan, kemahiran menyelesaikan masalah, kemahiran dalam pengucapan awam dan sikap yang positif dalam menghadapi cabaran.









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...