.

Terima Kasih Kerana Mengunjungi . B L O G . B U K U . G A L E R I . I L M U . Untuk pembelian, kunjungi www.galeriilmu.com.my atau whatsapp 01132933466

Mar 14, 2024

Indah Dan Ajaibnya Rezeki

Indah Dan Ajaibnya Rezeki
Penulis: Muhd Kamil & Rakan-Rakan
ISBN: 978-629-7556-71-0
Kod: GB0791
Kandungan: Warna (4c)
Saiz: 13.5 cmX 21.5 cm
Tebal: 464 ms
Berat:0.7kg
Harga: RM40.00/RM42.00 (S/S)

SINOPSIS

Indah dan Ajaibnya Rezeki – sebuah naskhah pelbagai kisah gabungan 30 orang penulis dari pelbagai latar. Ada tokoh terkenal, sasterawan, penulis prolifik, pendakwah selebriti, pensyarah, pesara, ayah dan ibu serta mereka yang tidak pernah dikenali di mata umum.

Berbicara tentang rezeki, kebanyakan manusia hanya melihat dari sudut harta benda tanpa menyedari bahawa seluruh kehidupan itu sebenarnya adalah rezeki anugerah daripada Allah SWT.

Ada rezeki yang berbentuk fizikal yang boleh dipegang dan dilihat seperti wang ringgit, dan ada rezeki yang tidak dapat dilihat dengan mata kasar tetapi dapat dirasai dengan deria pancaindera seperti kesihatan, kepandaian dan peluang.


Namun yang paling ajaibnya apabila rezeki muncul secara tidak disangka-sangka. Kelihatan ajaib dan mustahil bagi akal kita, namun tidak mustahil bagi Allah kerana semuanya adalah kurniaan-Nya.

Dalam naskhah ini, setiap penulis mencatatkan pelbagai peristiwa yang terkait dengan rezeki yang kelihatan kecil dan terpinggir tetapi signifikan dalam hidup ini. Moga ia menjadi pedoman kepada khalayak untuk muncul sebagai hamba yang bersyukur di sisi-Nya.










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...