.

Terima Kasih Kerana Mengunjungi . B L O G . B U K U . G A L E R I . I L M U . Untuk pembelian, kunjungi www.galeriilmu.com.my atau whatsapp 01132933466

Mar 26, 2020

ADD+

ADD+
ISBN: 978-983-097-896-3
Kod: BP0060
Penulis: Arsyari Adnan & Snowkofi
Tebal: 128 ms
Saiz: L: 14.6 cm; H: 20.3 cm; W: 0.7 cm
Berat: 0.17 kg
Terbit: Mei 2020
Harga: RM10.00/RM12.00*


SINOPSIS

Sufi merupakan Pengarah Urusan bagi Persatuan Usahawan Muda (P.U.M.) sekolahnya. Namun, kedudukannya tergugat apabila dia perlu lulus semua subjek pada Peperiksaan Pra Percubaan SPM yang tak sampai sebulan lagi, jika dia ingin menguruskan Karnival P.U.M.
Mampukah Sufi lulus dalam ujian yang akan datang memandangkan ada satu subjek yang menjadi masalah utama baginya iaitu, Matematik Tambahan!


Tentang Penulis
ARSYARI ADNAN
Pemilik kepada nama pena dan juga gabungan nama sebenar beliau. Lulusan Sarjana Muda Sains Senibina juga seorang pelukis bebas yang memilih untuk menulis komik kerana minat terhadap penulisan komik yang mendalam. Beliau juga kerap memasuki pertandingan komik tempatan dan antarabangsa. Beliau pernah mendapat Award Nominee dalam pertandingan Silent Manga Audition 10 anjuran Silent Manga Audition Committee dan mendapat tempat ketiga dalam pertandingan Muslim Manga. Komik ini merupakan karya pertama beliau berkolaborasi dengan Snowkofi di bawah penerbitan Komik Puris.
  
SNOWKOFI

Memilih menggunakan nama pena Snowkofi, beliau merupakan pelajar berkelulusan Diploma Animasi. Beliau juga merupakan seorang pelukis bebas sepenuh masa. Beliau pernah terlibat dalam penghasilan animasi bagi Cartoon Network. Komik ini merupakan karya pertama beliau berkolaborasi dengan Arsyari Adnan di bawah penerbitan Komik Puris.

**************************
Dapatkan di kedai buku berhampiran atau beli secara online di:
laman sesawang: www.galeriilmu.com.my
atau 
klik  http://www.wasap.my/+601132933466

 

 

 

 

 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...